Світильники для магазинів

Фільтри
Розмістити по:
Сортувати по:
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 50
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 5750
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 40
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 4600
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 34
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 3900
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 47
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 6580
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 37
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 5180
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175..290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 27
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0,98
  • Світловий потік, Лм: 3780
  • Колірна температура, К: 3000/4000/5000/5700K
  • Індекс передачі кольору, Ra: >80
  • Ступінь захисту IP: 44
  • Материал: Алюміній
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175-290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 42
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0.95
  • Світловий потік, Лм: -
  • Колірна температура, К: 5250
  • Індекс передачі кольору, Ra: 80
  • Ступінь захисту IP: 20
  • Материал: Полістирол, листова сталь
Замовити
  • Напруга живлення, В, АС: 175-290
  • Номінальна потужність, Вт: -
  • Споживана потужність, Вт 74
  • Коефіцієнт потужності, cos φ: 0.95
  • Світловий потік, Лм: 9250
  • Колірна температура, К: -
  • Індекс передачі кольору, Ra: 80
  • Ступінь захисту IP: 20
  • Материал: Полістирол, листова сталь
Замовити
Показано 1 - 30 з 210 Продуктів

Вибір LED освітлення для магазину

Система освітлення в магазинах використовується не тільки для забезпечення можливості легше орієнтуватися в просторі, але також є частиною маркетингової стратегії. Продумана конфігурація світильників може стимулювати покупців купувати більше товарів і довше затриматися в магазині. Разом з тим на погано освітлені стелажі і стенди багато з них зовсім не звернуть уваги. Різні експерти в області маркетингу розробили спеціальні стратегії організаціїосвітлення в торговельних залах, слідуючи яким власники торгових підприємств можуть істотно поліпшити показники продажів.

Також, важливим аспектом є дизайн інтер’єру магазину. Гармонійно вписані в нього світильники створюють відчуття комфорту, як для відвідувачів, так і для продавців.Дослідники в даній області стверджують, що затишна обстановка теж стимулює покупців здійснювати більше покупок. Крім цього, рекомендується додатково підсвічувати дорогі товари з елітного сегмента. Освітлювальні прилади повинні забезпечувати необхідні показники освітленості, а також бути ощадливими з точки зору енергоспоживання.

Експлуатаційні характеристики та норми освітленості магазинів

При виборі освітлювальних приладів для магазинів обов’язково слід враховувати розміри торгових площ, а також їх специфіку. Наприклад, в антикварних і ювелірних магазинах американські фахівці в області маркетингу радять встановлювати світильники з м’яким, злегка приглушеним світлом. Це створює більш комфортні умови для покупців, які можуть проводити в магазині по кілька годин, вибираючи прикрасу або виріб. При цьому, в супермаркетах і продуктових магазинах світло повинне бути більш холодним, оскільки відвідувачі значно швидше переміщуються між відділами й вітринами.

Для магазинів, в яких продаються харчові продукти або товари побутової хімії рекомендований показник освітленості – 1000 люкс.
В бутіках й салонах, де продається одяг і взуття, оптимальний показник освітленості 700 люкс.

Для ювелірних та антикварних лавок достатньою буде освітленість 300 люкс.

Важливим аспектом є те, що рівень освітленості вітрин і стелажів повинен бути приблизно в п’ять разів вище, ніж в інших зонах магазинів.

Що стосується дизайну, то при виборі світильників в першу чергу слід орієнтуватися на інтер’єр приміщення і специфіку торгового залу. Наприклад, установка класичних люстр в бутіках, що продають модний одяг, буде не вдалим рішенням. У таких магазинах зазвичай встановлюють мінімалістичні світлодіодні світильники, виконані в стилі hi-tech.

Переваги світлодіодних світильників для магазинів

LED лампи забезпечують власникам магазинів наступний набір переваг:

  • Висока енергоефективність;
  • Тривалий термін експлуатації;
  • Різноманітність дизайнерських рішень;
  • Можливість регулювання відтінку;
  • Безпека;
  • Відсутність необхідності обслуговування.

Використання світлодіодних світильників в магазинах дозволяє знизити витрати на електроенергію приблизно на 50%. Не вимагаючи очищення і заміни окремих деталей, LED світильники забезпечують до 50 тисяч годин роботи. Вони досить компактні й прекрасно доповнюють інтер’єр торгового залу. Світлодіодні освітлювальні прилади не мерехтять і створюють рівномірне освітлення. Це дозволяє покупцям бачити реальний колір товарів, який не спотворюється через занадто яскраве або тьмяне світло. Маючи можливість регулювати відтінок, інженери, які проєктують систему освітлення торгових центрів, створюють більш тепле світло у відділах, де продається харчові продукти, а в торгових точках з одягом і взуттям використовується максимально яскраве освітлення.

Сьогодні активно використовуються трекові системи освітлення, які оптимально інтегруються в інтер’єр і дозволяють економити простір.

Класифікація освітлення для магазину

Освітлення торговельних приміщень класифікується на наступні групи:

  • Загальне освітлення;
  • Акцентоване освітлення;
  • Периметральне (кругове) освітлення;
  • Допоміжне освітлення;
  • Декоративне освітлення.

Перший тип створює загальний світловий фон в магазині. Світильники, що виконують функцію акцентує освітлення, покликані акцентувати відвідувачів на певних товарах. Периметральне освітлення забезпечує необхідну освітленість вітрин і стендів, розташованих біля стін. Під декоративним освітленням мають на увазі барвисті світлодіодні вивіски, а допоміжні освітлювальні прилади забезпечують необхідну освітленість в службових приміщеннях.

Переваги покупки на сайті LRC

Придбати світлодіодні світильники від виробника можна на сайті lrc.com.ua. На нашому сайті ви отримуєте можливість вибрати LED світильники для магазину, виходячи з інтер’єру і власних уподобань. Проєктуєте систему освітлення для торгової точки? Купуйте світильники LRC для торгових залів оптом за доступними цінами!

Green light

Бізнес LRC спрямований на поліпшення екологічної ситуації світі.
Вся продукція проходить перевірку на електромагнітну
сумісність і безпеку.

Наші продукти екологічно чисті – не містять ртуті, мають низьке

теплове випромінювання, відсутні шкідливі складові в спектрі світіння.